-> #10
Ahh... den var vist rettet lidt syd for bæltestedet :l
Jeg mener bare, jeg ikke synes at den er de kr. 2.000,- værd. I forhold til f.eks. Aseteks løsning(er). Det er efter min mening simpelthen spil af penge.
Det er der til gengæld "imponerer" lidt er, at nVentiv/Chip-Con endnu en gang har formået at vise innovatet, og lave en endnu bedre køleløsning, end deres legendariske Mach2.
Mach2 var jo på så mange måder en stort spring fremad for dem, idet de slap af men en hulens masse problemer i forhold til Mach, og dermed har vist at de kan forbedre deres produkter.
Der hvor jeg er "skufft", er blot at de ikke tilkendegiver det, og giver produkserien et nyt navn. Jeg skal naturligvis ikke gøre mig til herre over den slags, men ligefrem at påstå at man har en "økonomi"-udgave, en "alm."-udgave og en "luksus"-udgave... Det ved jeg sgu ikke rigtig hvordan jeg skal forholde mig til. :l
Der er jo netop grænser for hvor meget man kan ændre på den type køling, for der er jo et eller andet sted, et minimum, hvor de simpelthen ikke kan køle mere effektivt end det de gør.
Jeg siger igen: Godt nVentiv, men desværre. Det er sgu ikke kr. 2.000,- ekstra værd, når man kan få det samme hos Asetek, for billigere penge... :l
Det skærer mig i hjertet, da jeg ikke bor mere end 6km. væk fra fabrikken hvor nVentiv holder til... Men ikke desto mindre. Det er da lidt sejt! :e