19# SÅ lidt er det nu ikke.
AMD64 bruger også lidt mindre strøm end barton
Og nej det er den storebror der er på 480w og koster 1000kr !!!
20# de spørgsmål har jeg også stilt migselv MANGE gange,
har idag lige modtaget 2 x 512mb performanes 7-3-3-2.5 ram som koster ca. 1300 med fragt,
De skal sættes i en kammerats pc, og jeg prøvede dem i mit eget svin her til morges, og de performer ligesom mine geil pc4000 (Sat til 7-3-3-2.5)
men de mushkin der kan køre 2-2-2 ved op til 250Mhz hvilket nok giver en pæn ydelse, i de fleste ting som ikke kræver så sygt mange ram, men kunne være man skulle se om man kunne finde et billigt 1GB dualkit til cas 2 evt.
22# den larmer som død og helvede, men ellers en fed PSU, tror bare det bliver en Enermax de sm,ider rigeligt amps.
23# mit 9800SE @ 440/380MHz hakker sku ikke i nogle spil, og jeg kører ikke under 1280!
og i de lidt ældre spil som RTCW cs osv kører jeg med 1280 elelr 1600 med full AA AF og full kvalitet i setting, og det køre da UDEN nogen form for problemer! desuden er det sygt og give så mange penge for en grafikkort når man kan få det andenbedste på markedet til 2/3 af prisen, så det bedre at opgraderer når det engang begynder at gå langsomt...
24# se det var gode opløsninger!
Vidste ikke det med den satte hastigheden ned når den ikke havde bruge for det!
Da ret fedt at den ligefrem kan køre uden blæser tændt :|
Hvis du har en energimåler, gider du så ikke lige prøve og måle hvor mange watt den bruger ved belastning? (altså kun stikket fra din PSU?) for så kan vu hurtigt finde ud af hvor krævende sådan et sys er :D
25# ja synes også det burde være rigeligt, systemet skal jo ikke voldclockes, self skal det da lidt meen..
kan godt være der "kun" er 512, men til gengæld er det sku markedet bedste ram PT, og med de timings der bliver opgivet burde de give noget ydelse der sparker ONDT fra sig..
puuhaa det var en lang omgang :D