Antialiasing og Anisotropic filtering

Diverse d.  06. april. 2004, skrevet af System
Vist: 212 gange.

System
 
Overclocker
Tilføjet:
06-04-2004 11:36:35
Svar/Indlæg:
0/11005
Ovenstående nævnes generelt ifm. tests af diverse grafikkort, kan nogen her forklare mig på jævnt dansk præcis hvad de 2 begreber betyder/gør ved grafikken?
ChrisCornell
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-04-2004 11:46:10
Svar/Indlæg:
4338/142
Antialising "udglatter" kanter og hakker i grafikken, så grafiske objekter ser mere realistiske ud - anisotrophic kan jeg ikke huske betydningen af :l



ChrisCornell
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-04-2004 12:16:37
Svar/Indlæg:
4338/142
#2

Selv tak ;)

Mit kort er et MSI - og jeg er meget tilfreds.
Har haft det clocket op på 500mhz på GPU og 825mhz på ram uden fejl. Desuden siger det ingenting :)



The
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-04-2004 13:36:14
Svar/Indlæg:
1836/61
#3 ChrisCornell,
Selvfølgelig siger det ikke noget, det skal du bruge et LYDKORT til !!

LOL



ChrisCornell
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-04-2004 13:51:49
Svar/Indlæg:
4338/142
#4

:p :e :e :e



Stamps
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-04-2004 14:00:19
Svar/Indlæg:
4263/107
#4 Det vælger jeg at definere som "flad humor" :e

#0 Søg på google.dk efter "review+FX5900XT" så kan du sikkert finde forskellige test's af FX5900XT chippen.



ChrisCornell
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-04-2004 14:01:56
Svar/Indlæg:
4338/142
#6

Ville nærmere definere det som "far" humor :p :D



Tonnilerche
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-04-2004 14:03:53
Svar/Indlæg:
6052/189
anisotrop-ting-gøgl, gør selve texturerne skarpere... dvs den fjerner eksempel det "matte" look på texturer, og sådan...

prøv fx at starte et CS 1.5 op med fuld aniso-ting-gøgl... så kan man sgu godt se forskel...