Jeps! Det kunne være fedt at vide om de bliver "mere nøgne" hvis man kommer længere end de 302,3 som er rekorden her... ellers er det jo spildte kræfter :p
#61 Du trykker bare på "prt scr" på dit tastatur! Tasten sidder lige over "Insert", som sidder lige over "Delete". Så skulle du kunne finde tasten! Så kan du trykke "Ctrl + V" i f.eks. Paint, også har du et screenshot! :e ;) :)
Det var så lidt! :e Ctrl + V svarer til "indsæt", så er man til de mere tradiotinelle måder, så kan man bare vælge "indsæt" under fanen "rediger"! Så ved alle det nu...
Ja, jeg kan heller ikke helt stå for de nødder der sidder på hende. Til dem der ikke har set hende så har jeg lagt et billede i min profil, god fornøjelse :e
He he... spillet er godt nok alvet dårligt må jeg sige da... Hvis jeg stiller den på 1 sek, og 7 milli sekunder får jeg resultater på mellem 220 og 300 ca., så man kan ikke altid regne med sine resultater :/ lamt da :(
Hvis der er nogen som har bemærket det, så er der et rumskib, en drage, nogle biler eller et eller andet mærkeligt i midten mellem busserne..... hvad skal de der :i En grinern detalje :e
he he... ja det er det jo nok, men jeg lavede ski også kun programmet for den ultimative score... Kan jo være jeg kan finde MAX antal tid før man skal slippe, og så bare prøve et par gange...