Nu havde vi jo emnet oppe at vende i en tidliger tråd, så nej det er ikke reklame, nærmere en venlig info, da kortet på sort PCB er nærmest umulig at opstøve nu om dage.
Slap dog af! Jeg er da udmærket klar over af de sorte kort er blevet efterlyst fordi ram'ene på dem er bedre - der skal sgu ikke meget til at gøre jeres sukkermadder gennemblødte.
Selvfølgelig er jeg da ikke imod at vi hjælper hinanden - men jeg vidste at der ville komme nogle seriøse svar efter mit, og gik derfor ikke ud fra at folk ville gå grasat p.g.a mit svar.
Venter nu til efter lancering af GF6 (aka NV40) den 13/4-04 + 14/4-04 og ser hvordan priserne udvikler sig på GF5 kortene (aka GF FX og NV3X).
Hvornår grafikkort mærkerne vil komme med grafikkort er selvfølgelig vigtig, men priserne vil ændre sig allerede ved lancering af GF6 og der kommer muligvis tilbud på nogle GF5 kort.
Øhh...faktisk er det ikke andet end et par dage siden jeg købte et 5900XT hos bj-trading for 1449,- som er sort print...Det kan stadig fås derinde...ved dog ikke om de bare sender enden det røde eller sorte eller om de går op i hvilket slags kort de sender.....men jeg har i hvert fald fået et sort et derfra...
Da jeg snakkede med BJ Trading gad de ikke se hvad farve kortet var, ja han lød næsten fornærmet og sur da jeg spurgte om det var noget han evt. gad finde ud af.