Hehe der skulle ikke gå så lang tid, jeg tror nok at det bliver omkring 2uger. De har den nemlig i USA. Men den koster 785 usd. ca. 4700 dkr. Så der er da alligevel en del, men ikke så dyrt som jeg havde regnet med.
Nej i know. Jeg har spurgt dem om de er kommet nærmere en afgørelse, men det lader ikke til det. Det er vidst samme tekst som hele tiden har stået der. Men jeg venter spændt skal jo have mit nye system!
Jeg har tænkt mig at jeg skal have en A64 3200+, Mushkin special 222 1gb kit, 2x80 gb hdds som ikke bliver så varme. Samt en Soltek Q-bic med det nye Nforce 3 250gb chipset!
Jeg har allerede et Hercules 9800 Pro så det er jo fjong.
Hehe...... Du siger noget.... Men jeg vil gerne havde det hele i sort... 8) Og der er ikke noget "bedre" kort der er sort, men det kan jo være at det nye NV40 eller X800 PRO fra ATI er sort, så kunne det jo godt være man skulle havde nyt... ;)
tjaa du kan jo håbe! Jeg så en gut inde fra Xs.org. Han havde vidst fået noget i omegnen af 25k i 3dmark2001 med et almindeligt 9700 godt nok voldclocket og med en ret clocket cpu!
Tja om det er FX-51 eller FX-53 har vist ikke nogen seksuel betydning, der er alligevel non-locked, derfor kan jeg f.eks stille frekvensen på mit bundkort mellem 800-4000 MHz, dog tror jeg at der skal pilles noget ved kølingen for at opnå de 4GHz ;)
Er det egentlig kun mig som syns at Nvidia lover sindsygt meget mht. NV40. De påstår jo at den vil feje al konkurrence væk men nemhed. Hvilket jeg ikke tror på. Jeg kan faktisk godt lide ATI's måde at promoverer på fremfor Nvidias, det kunne man jo bare se på FX-kortene som skuffede grumt. Så vidt jeg husker kom ATI ikke og sagde at de ville nakke alle med deres 9500/9700 serie, hvilket de alligevel gjorde.....bagefter at man har vist at ens produkt sparker numse kan man sole sig i beundringerne.
#23 det var faktisk heller ikke ati´s mening at 9500Pro og 9700 kortende skulle ha været så vilde da de gik hen og tabte penge på dem. Efter at folk fandt ud af at 9500Pro hvade 8 pipelines og var hurtigere end alle Geforce 4 kortende. Og desuden så har geforce da ikke skuffet med alle deres FX kort da deres 5900Xt er meget populert så vidt jeg ved. ;)
Jeps...men de skal have nogle vilde som kan køre en hel masse mhz i for at de har en god ydelse.....der er da mange af kortene som køre med højere hastighed end mange ati kort. Men de yder stadgivæk dårligere....bare min mening, dermed ikke sagt at de er dårlige....bare at Nvidia har en skidt taktik.....
Der er mange som efterhånden er skiftet til A64...ALLE siger at det giver en bedre ydelse i spil. Du kan jo prøve at tjekke 3dmark listerne og se hvem som ligger øverst.....
#27 Jeg vil sige PT. hvis du er gamer er det bedste nok en AMD 64-Bit.. Ikke fordi en P4 er dårlig til spil, men 64-Bitén klare sig bare lidt bedre i spil... Udover for du lige det ekstra, at den er fremtidssikker idet at den kan køre med de 64 bit. Da de nye spil og software der kommer er optimeret til at køre med 64 bit.... + Windows XP 64-Bit Edition. der forhåbentlig snart skulle komme. :00