Jeg har i lang tid søgt efter et gratis program som var nemt at stille op, men som også let kunne tilpasses mit behov og har fundet MyHTPC. :i Igår fik jeg mig en ATI Remote Wonder og det spilller MAX sammen med MyHTPC og det er nemt at finde Plugins til mange programmer.
Jeg har engang set at man kunne pille alt unødvendigt fra Windows 98 og dermed opnå en meget hurtig opstart og var det ikke noget med det kun fyldte 25Mb eller hvad :r ?:(
dr_schlemer> Jo,fedt interface, men alt for fedt efter min mening. Det skal være enkelt at gå til uden alt for meget fniderfnader. Det er nemlig efter min mening problemet med Showshifter, der er ALT for mange fine knapper at trykke på.
Fair nok - hver sin smag. Synes bare at selve styringen omkring forskellige komprimeringsformater ved optagelse fra tv-tuner er ret cool. Væsentligt bedre end f.eks. sesam. Men selvf. ret mange knapper - jeg må give dig ret i, at det var træls at styre med piletaster på en remote.
Ja det komprimeringsformater har du ret i om det er muligt med myHtpc ved jeg faktisk ikke. Et andet plus ved showshifter er DVB som er ret relevant for mit vedkommende. Men så er der jo lige det... det koster penge. :(