DvD drilleri

Diverse d.  08. april. 2004, skrevet af System
Vist: 233 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
08-04-2004 19:29:51
Svar/Indlæg:
0/11005
jeg har fået nogle dvd'er: M:I-1 og M:I-2. men når jeg prøver at afspille dem på komputeren skriver den at der er problemer med ophavsretten eller at den ikke er kodkendt til at blive afspillet på to skærme (dvs mit tv og pc-skærm) hvilket er megetmystisk synes jeg. jeg kan sagtens afspille andre dvd'er....

er der nogen af jer der har en metode til hvordan man ungår den "spærring" der tilsyneladen er? jeg bruger powerDVD xp og Win media player xp..

og dvd'erne er orginale og beregnet til salg i dk ;)
Beaviz

Elitebruger
Tilføjet:
08-04-2004 20:02:00
Svar/Indlæg:
3214/18
Jeg kender godt nok ikke lige til et program som kan fixe det. Men hvorfor sætter du ikke bare tv-out til og slukker for output til skærmen?

Coctail

Elitebruger
Tilføjet:
08-04-2004 22:45:25
Svar/Indlæg:
2353/24
hvad med anyDVD, det skal køre i baggrunden, men fjerner alle kopisikringer.

håber at en moderator, ville fjerne mit indlæg, hvis jeg opfordre til noget ulovligt.

Klabautermanden

Superbruger
Tilføjet:
09-04-2004 00:24:53
Svar/Indlæg:
194/13
#3 det er i dette tilfælde ikke ulovligt at fjerne kopisikringen; der står følgende på vore gode venners side www.antipiratgruppen.dk ( :x ):

Må jeg bryde en kopispærring på en musik-cd eller film?

Du må gerne bryde en kopispærring på en musik-cd eller film, hvis det er nødvendigt for, at du kan lytte til musikken eller se filmen.
Du må ikke bryde en kopispærring på en musik-cd eller film for at lave en kopi - heller ikke selvom kopien kun er beregnet til brug inden for din husstand, i din bil eller i dit sommerhus.