#0 jeg tror ikke de har brug for at reklamere for deres produkter, de gør det på visse hjemmesider men ellers ikke. Det er sjældent du ser et tv spot fra intel eller amd for den sags skyld, dem der er, er lavet af dell og de kører såvidt jeg ved kun med intel.
Så så længe der ikke er store hardwareproducenter til at reklamere for amd ligesom intel har dell, så tror jeg ikke det kommer til at ændre sig.
#1 Nu tror jeg så heller ikke at hverken amd eller intel sender halvfærdige produkter på markedet inden de har testet dem igennem flere gange, de ville jo tabe 10 gange så meget markedsandel hvis de sendte en fejlbefængt cpu på markedet i stedet for en der bare ikke yder så godt...
Tror ikke hverken amd eler intel behøves reklame, de hardwareproducenter der laver maskinerne ved de er der (dell, ibm, sony, hp osv.). De eneste der måske ikke ved hvad for en cpu der er bedst, og altså dem reklamerne skal rettes mod er nok os slutbrugere der selv samler systemerne, dem tror jeg så amd og intel er ligeglade med. Der er nok flere der køber dell, hp osv. end der samler deres maskiner selv.