H2O spørgsmål?

Diverse d.  09. april. 2004, skrevet af Viper[TKC]
Vist: 136 gange.

Viper[TKC]

Superbruger
Tilføjet:
09-04-2004 12:05:27
Svar/Indlæg:
204/137
Jeg sidder med min dejlige DigiDice og er godt tilfreds med den. Men støjen er et stort problem. Derfor har jeg tænkt at gå i mr.tweaks fodspor og smide noget H2O i. Men sættet som han bruger har jeg pt. kun fundet hos chippen......... og endda med mere støjende blæser x( :x Nogen som evt. kender dette sæt fra studiedata http://studiedata.dk/productit...

Jeg har også tænkt på at samle et sæt selv hvor radien og reservoir sidder uden for kabiet, blæseren på radien suger så luft ud af kabiet og igennem radien. Pumpen kan evt. sidde i den holder der er til HDD'er da min HDD sidder i en 5.25" Zalman 2HC1.
Hvad kan i anbefale af komponenter som ik koster spidsen af en jetjager og som ik fylder merer end nødvendigt?

OcBedstefar

Superbruger
Tilføjet:
09-04-2004 13:22:46
Svar/Indlæg:
398/29
for mig at se problemet ved at bygge det selv er at du ikke kan integrere tingene så kompakt som f.eks. det q-tec vandkølesystem... gør ud fra det er det du taler om...
Nu er jeg ikke haj i DigiDice, men der vel plads til at du kan sætte en 80mm radiator fast et sted + blæser, og så kan du bare sætte en Hydor L20, der hvor der nu er plads.. ?

Hydor Seltz L20 225 kr
Black Ice Micro Chrome 599 kr
80 mm fan 100 kr
og så et kølehoved ??
det er der vel plads til ??