-> #20
Jeg havde nøjagtig samme tanke. Mange der anmelder Lian-Li siger, at de ikke fatter hvad de har haft før dét...
Jeg forstår dem. Har man haft Lian-Li, så vender det altså op på et par ting eller to... det gjorde i hvert fald for mig. ;)
Kabinettet er let, det "virker" solidt trods sin ringe masse. Det er dejligt at arbejde med, pga. størrelsen. Der er plads til det hele deri. Mine temperaturer faldt også lige pludselig, det giver jeg lidt volumen og det, at der er to blæsere i hver ende æren for :e
Så jeg kan på ingen som helst måde sig, at jeg er utilfreds med det kabinet. - Man skal fa'me også være et skarn af deminsioner for at forholde sig arrogant over for et kabinet af den kaliber.
Jeg var nede og kigge på et PC-60/65 i dag. Fuck det er lille... Det var jo ellers sådan et, jeg havde haft øjnene på, men jeg kan da godt se, at jeg har gjort en rigtig god handel nu... :e
Jeg har monteret en ekstra S-ATA harddisk, og for pokker hvor det hele bare spinder nu! :e Mit system har ikke kørt bedre end det gør nu, dog er der en ting som går mig rimelig meget på:
Jeg kan ikke rigtig blive enig med mig selv, om mit grafikkort et brændt af. Det opfører sig lidt sært af og til, men en driverupdate har gjort det...
Hvis det gør ydeligere vrøvl, ryger det til RMA, og så er der måske et 256Mb gfx i vente. Vel og mærke et, der er noget ved.
'FarCry' kræver sit grafikkort, og jeg havde ikke troet det medmindre jeg selv så det. Men mit Radeon hoster faktisk lidt en gang imellem. Måske er det også fordi jeg kører det i 1024x768x32 m. 6x AA på "kvalitet" og 16x AF. Og ALT på max! :e
- Men damn det ser godt ud...
Så thumbs up herfra. Jeg er glad, og det ville jeg bare dele med jer andre ;) :)