Det er så en af grundene til at man altid skal købe forsikring på en blærbar! 😉
Men nu du siger maj 2002, så er der vel stadig reklamations ret på den? Du kan jo prøve om du ikke kan bilde forhandleren ind at det er en fabrikations fejl...
Jeg skal ikke kunne sige det, men ihvertfald før de nye reklamations regler blev indført, var der noget med, at hvis en vare blev repareret på garantien, kom der yderligere 5års reklamations ret på den reparerede del! Men ellers så er der da ihvertfald 2 år!
Man kan næsten være 100% sikker på at hd'en står af i en bærbar, og sikkert også store dele af selve computeren, med tiden...
Min egen sattelite står forsikrings selskabet i omkring 120.000kr. og det er altså en computer der kostede 12.000kr fra ny af :00 Men den har også fået skiftet disken mere end 30 gange, plus en masse andre ting, det eneste originale der er tilbage er cd-rom og floppy drevet, selv kabinettet er skiftet på den... Det er self. også et af de helt gale eksempler, men jeg har også repareret en del compaq og ibm, notebooks, og de går altså også i stykker for et godt ord, så det er ikke bare toshiba!