#13 - Du vil åbenbart duellere verbalt - touche!
Du skriver henvendt til mig, at du ikke har svinet nogen, eller sagt noget dårligt.
Well, "Drop lame tråde" "gå amok" "belastes" "dybt godnat" "folk som dig" ligegyldige tråde" "SØG" er vel ikke den mest udsøgte måde at udbasunere dit budskab på.
Nu har Bit Phreak jo ikke hi-jacket nogen tråd, eller spammer i andres, vel? Det er dig der kommer væltende i Bit Phreaks tråd og velsigner dine omgivelser med galde. Så mener du at det er en nødvendighed, og gør en dyd ud af det tillige med, at vi ikke stopper, hvis du ikke griber ind over for dette uvæsen. Prøv lige at læse den tråd hvor der er en gut der har lavet en laksepræmie, sørme om ikke du finder et af sitets indehavere, der morer sig - det er hårde odds du er oppe imod.
Og jo jeg skrev "skriv ordentligt til hinanden" - og jeg mener fortsat at jeg ved ikke "hvad det er du er ramt af" (læs: Hvorfor harcellerer manden over en uvæsentlig tråd han bare kunne have ignoreret) - hvis det falder uden for kategorien "skrive ordentligt", så må du da meget pardon, men hvis jeg ønsker at svine dig til rent verbalt, så ville du slet ikke være i tvivl, og din slet skjulte ironi, med slutbemærkningen "ikke særlig flabet?" - well, den preller af som vand på en tefloncoated gase.
Hvis jeg ydmygst må komme med eet forslag, så brug dog al din harme og energi på noget mere konstruktivt, end at skyde med verbale spredehagl i en anden mands tråd, der omhandler et, for dig, ligegyldigt emne.
Tomgun