Det med faldskærmen og hovedet skal jeg nok selv håndtere.
Denne nogen, du behøver ikke være så ydmyg at du omtaler dig selv i tredje person, er jeg da glad for påtager sig et så væsentligt hverv at tilse, at der ikke kommer utilbørlige tråde i forkerte kategorier som off-topic hhv. diverse.
Hvis dit liv ikke indeholder mere væsentlige ting, så er du kun at beklage.
Jeg gider ikke kommentere dine infantile bemærkninger om mit rectums almentilstand, men vil tillade mig at afskrive det som en ungdommelig episk ubesindighed.
Jeg kan komme alvorligt i tvivl om din intellektuelle habitus hvis du kan ræssonere dig frem til at jeg skulle have et problem med indvandrer fordi jeg anvender ordet eksotisk religion.
På egne og indvandrenes vegne vil jeg på det kraftigste tage afstand til den din fejlkonklusion.
Du hentyder til at der folk med "flere rettigheder" der har "rottet sig sammen" om ikke at forstå hvad det er du vil?
I følge min opfattelse er det nok snarere sådan at jeg har min mening om tingene, Sajmon har sin, og på visse punkter er de sammenfaldende, men derfra og så til at vi skulle have rottet os sammen om ikke at fatte dit væsentlige demokratiske budskab, niksen biksen. Jeg er helt enig i at forum-regler skal følges, og vi har lavet diverse kategorier for at de skal anvendes.
Men derfra og så til at gøre det til et kardinalpunkt er der meget meget langt for mig. Det der er væsentligt er at der er et sobert og fornuftigt indhold i den debat og kommunikation der foregår.
Herunder hører - for mig og andre - blandt andet laks, men så sandelig også hardware og overclockning af denne.
Det er det primære for mig, det er derfor jeg synes det er sjovt at hænge her, og efter bedste evne, hjælpe andre med det samme.
Det er helt sekundært at debattere med dig, men du skal da ikke uden modspil skrive som du gjorde i #90, dertil er min almene demokratiske moral godt nok for høj.
At jeg anvendte udtrykket satan skal ikke pilles ud af konteksten, nu kaldte jeg dig skinhellig, jeg kunne også have anvendt ordet hyklerisk, det havde nok været mere passende, og det er egentlig det budskab jeg ville formidle, så kan du jo forholde dig til det, eller lade være præcis som du lyster.
Tomg8)n