Terratec Aureon Universe 7.1

Diverse d.  11. april. 2004, skrevet af be@vis
Vist: 3897 gange.

be@vis

Superbruger
Tilføjet:
11-04-2004 17:03:53
Svar/Indlæg:
481/150
Vi skal nu kigge på Terratec's topmodel indenfor lydkort, Aureon Universe, der kommer med en god bunke ekstra udstyr til PCen. Ydelsen er på sit højeste med VIAs Envy 24HT lyd processor...

Link til litteratur: http://www.overclocking.dk/lit...
be@vis

Superbruger
Tilføjet:
20-04-2004 18:37:34
Svar/Indlæg:
481/150
Hehe, som der da kan brokkes over slet ingenting. Jeg retter det lige.

#2, okay vi er ikke enige så. Jeg synes helt klart at Creative har et bedre diskant niveau. Lyden er mere ren og klar på Creative\'s Audigy 2 ZS lydkort...

#3, nej nej, jeg har bare oversat det forkert, jeg ved godt hvad en equalizer er, jeg har bare oversat det forkert i farten.

beatmore

Elitebruger
Tilføjet:
20-04-2004 20:59:21
Svar/Indlæg:
3943/44
Det er bare svært at vælge lydkort da det er maget smag og behag, så jeg må sige at jeg stoler mest på mine egne ører. og det er bare så forbandet svært at høre i god nok kvali overnettet (i sær vis man ikke har et godt lydkort)

be@vis

Superbruger
Tilføjet:
20-04-2004 21:00:11
Svar/Indlæg:
481/150
Det var fornuftig kritik, og du har helt ret.

-Høretelefoner (Sennheiser) blev afprøvet på alle områder, undtagen film.

-Der blev brugt Altec Lansing 641 til testen (film, musik og musik) / Sony SAV surround højttaler system (film)

-Sony DSP-NS900V DVD afspiller

-Højttalerne er koblet til lydkortet gennem subwooferen.

Jeg har selv eksperimenteret lidt med kabler til mine højttalere men, man får ikke så meget ud af det når der drejer sig om PC lyd? Det synes jeg ikke...

be@vis

Superbruger
Tilføjet:
20-04-2004 21:12:37
Svar/Indlæg:
481/150
Enig #6, jeg må sige at jeg er godt tilfreds med mit Tube lyd. Det lyder bedre end Creative Audigy 2 ZS i musik må jeg indrømme, og det er lidt en skam at det ikke er lidt mere udbredt. Det er selvfølgelig pga. prisen, men alligevel, man får ikke en mere varm og fyldig lyd end med Tube lyd når det drejer sig om musik. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige i spil...det er delte meninger jeg selv har der :/

be@vis

Superbruger
Tilføjet:
21-04-2004 17:59:32
Svar/Indlæg:
481/150
Hehe, det er faktisk en flot stykke arbejde der Kingu, det ser godt ud. De fleste andre bruger billigt tape, og det kommer altid til at se så kikset ud, men det der ser da godt ud!

Ja, ok, man kan selv lave det så, men alligevel synes jeg godt at Terratec kunne have ordnet det i forvejen. Det er jo ikke alle der er lige glade for at pille ved kabler og andre dele i en PC...