Så er Lars på arbejde.... :00
Pc Power and Cooling Turbo Cool 510 er en suveræn psu simpelthen. Min er Deluxe modellen, i sort med sort flexstrømpe på alle ledninger, med udvendigt justerbare pots (dvs. huller i kassen så man kan stikken en skruetrækker ind uden at tage toppen af).
Jeg har aldrig set en PSU holde sine rails så godt som denne, selv på et system, der virkeligt er presset til det yderste. Jeg testede lidt i går med max load, og selv på mit system holder spændingerne sig klart indenfor +/- 1 % udsving, selv målt på bundkortet. Faktisk er mine spændinger så stabile selv målt med Abit hwdoctor at jeg de første par gange troede at systemet var frosset, fordi ingen af "bjælkerne" bevægede sig overhovedet!
Som jeg ser det har den dog 3 ulemper.
1) Når først den bliver presset max, bliver den vildt varm, og så larmer den helt vildt meget. Og jeg mener helt vildt meget. Den overdøver snildt min Mach II @ turbo settings :(
2) Den har ikke Molex stik nok. Jeg er nødt til at anvende 3-4 splittere for at have stik nok. Der er "kun" 7 stk. 4-pin Molex stik, 2 SATA stik 1 stk. floppy strøm stik og ATX/ATX12V.
3) Kablerne er lige korte nok til mit behov, for de fleste (uden high towers og som ikke bekymrer sig om at trække kabler så de er skjulte) vil de nok være af en passende længde.