Overclocker
Tilføjet:
13-04-2004 00:55:32
Svar/Indlæg:
0/11005
Hej overclocking.dk
Jeg er virkelig nOOB på det her område, men man skal jo starte et eller andet sted!
Jeg har købt mig et billigt/brugt Asetek VaopChill SE system, med V1.0 på ChillControllen.
Jeg har selv et Asus P4C800-E Deluxe motherboard som jeg er VIRKELIG glad for.
Jeg har læst og rodet rundt osv. osv., men kan simpelhen ikke få maskineriet til at starte når jeg kobler systemet til.
Det jeg har gjort er at sætte ATX stikket, 12V (P4) stikket og reset kablet over, så jeg ligesom sætter det til, dog ikke montere kølerhovedet osv. bare for at se om det starter op.
Så snart den når ned på de populærer -5 grader slukket systemet simpelhen, og aner ikke hvad det er.
Jeg har prøvet at starte min VapoChill uden omkring et motherboard, dvs. med en lus for at se om det virker, og det gør det, uden problemer.
så har jeg læst en masse omkring Asus's board ikke virker specielt godt på de her CapoChiller, og man hellere skulle anskaffe sig et Abit IC7 MAX3, som man alligevel skal pille lidt ved kablerne før det virker (lodde reset kablerne på ATX stikket)
Jeg har Asus P4C800-E Deluxe v2.0 og min ChillControl er v1.0, hvis EN eller anden har en pisse godt fif til hvordan man kan få systemet op og runne, ville jeg være rigtig glad!!
MVH Mads Andersen
madsen@encrypt.dk
:e :e