-> #37
Også da, mente jeg at det var en god idé... ;)
-> Alle
Grunden til at Top100 er SÅ stort et arbejde skyldes, at der er folk hele vejen ned som ikke har været... ehm "hæderlige", og når en så ryger ud, kommer en ny på, og så skal vedkommende tjekkes. Så i sidste ende kan det være, at man rent faktisk sidder og kigger 1.000 profiler igennem. Det er et MEGET stort arbejde. Plus ikke alle er lige aktive, og reagerer måske ikke promte på direkte kontakt, også derved er det en meget tidskrævende proces.
Måske ikke alle reagerer lige imødekommende over for den stilling de bliver sat i, og svarer kraftig på "anklager" om snyd. Det er self. klart at åbenlyse brud på reglerne skal ses ned på, men ikke desto mindre kan der i alle tilfælde være tale om en misforståelse og/eller en lille fejl.
Der er ingen som skal se sig under anklage. Jeg kan som godt forstå dem i toppen, og dem som gerne vil derop, at man ofrer tid, sved og penge på at nå en vis standard, og dermed ikke vil se sig slået af en snyder. Men igen, husk på, at der lige så vel kan være tale om en lille misforståelse.
Jeg påstår ikke at alle er ærlige, men heller ikke, at alle er uærlige. Men som I sikkert kan forestille jer, så er der kun en vej. Det er fra toppen, og så arbejde sig nedad... og som jeg sagde: Man kan meget vel ende op med at skulle tjekke 1.000 profiler igennem.
Havde jeg tiden og lysten, så havde jeg sgu ikke noget imod at spille sur (:00 ;)), men problemet er bare: Man kan ikke få liv i alle...
Måske der er en "vigtigere" ting end det så: At få ryddet lidt op i alle de inaktive profiler. Når først de er ryddet af vejen, er der ikke noget for at kunne gå seriøst i gang.
Eller omvendt, en bruger der ikke reagerer inden for rimelig tid, ryger ud. Men hvad er rimelig tid?
Hvordan skal man holde liv i listen? Skal folk "aflægge" en ugentlig score eller hvad? Det kunne være med til at skabe lidt ekstra "plastique" i listen. Den bliver mere organisk, idét "engangs"-scores ikke kommer til at dominere listen, og vi slipper lidt af med problematikken omkring verificering af scores...
Jeg ved ikke, det var bare et forslag...