Hmm, kunne også godt tænke mig at se et rigtigt review af Mach II GT. Jeg mener The Dudes var noget skuffende.
Det eneste der virkeligt tæller er vel om man får noget ekstra overclock ud af de lavere temperaturer, og i givet fald hvor meget. Jeg er da ligeglad med om min cpu er -10 eller -25°C, hvis den alligevel ikke vil køre hurtigere ved -25..... Men hvis den nu vil køre 100 Mhz hurtigere ved -25° end den vil ved -10°C, så er det jo lige pludseligt meget interessant ikke :p
På mange måder savner jeg mit gode gamle Vapochill PE, netop fordi man kunne holde en meget stabilt temperatur (dvs. lille forskel på idle/load) ved at kompressoren kørte med variable omdr/min. Og i øvrigt bruger den ikke ret meget strøm, kun omkring det samme som et 80W peltier element.
Mach II, Mach II GT og Vapochill LS bruger med sikkerhed meget, meget mere strøm end de "små" Vapochill løsninger, og jeg synes det er interessant at tage denne faktor med i sin bedømmelse af dem. Hvordan man så vægter denne faktor er jo individuelt.
Jeg antager at Mach II GT virker helt ligesom et almindeligt Mach II, mht montering og software, og her må jeg sige at jeg ikke har haft ét eneste problem med mit Mach II overhovedet. Jeg ville dog gerne kunne justere på kompressorhastigheden for at dæmpe støjniveau'et lidt når jeg bare surfer, men den larmer faktisk ikke så slemt endda, så det er lidt et luksusproblem.
Men ligesom I andre ser jeg MEGET frem til et head to head combat mellem Vapo LS og Mach II GT, også evt. målt op imod et standard Mach II. Og så ville det være dejligt om de smed en strømmåler i røven på de apparater, så man kunne få at vide hvormeget strøm de virkeligt bruger ;)