#2 Det er korrekt at man kan finde mange forklaringer på hvad RPM kunne betyde, men i dette tilfælde er det altså omdrejninger i minuttet. Ligesom en bil, hvor det hedder omdr/min - på engelsk bliver det til RPM, som står for rounds per minute. Revolutions per minute er forkert i denne sammenhæng. Ellers ville dette jo være lige så korrekt = Resale Price Maintenance!! :p
ViperZ>> Det er altså Revolutions - derfaf slanget "revs" pm motoromdrejninger på engelsk. Revolution betyder simpelthen omdrejning (i denne sammenhæng). "rounds" giver ikke mening - det er noget med ammunition/skud eller omgange øl. Men ikke motor omdrejninmger...
» revolution (86% match) - omdrejning (fx this is obtained by turning the nut through two revolutions with a spanner; the recording instrument will thus show that 100 revolutions of the spindle have been made; turn the coupling through half a revolution and record reading on instrument; on the completion of one revolution of kiln shell; the ring still has to cover 33 per cent of the circumference to complete its revolution; the shaft makes 30 revolutions a minute; the kiln made a complete revolution); omdrejende bevægelse; omgang (fx turn the coupling through half a revolution and record reading on instrument); omdrejende bevægelse; roterende bevægelse; (fig. etc.) revolution; ¤ perform (or complete) one ~ køre (el. fuldføre) en omdrejning; through one ~ én omgang (fx turn barring device through one revolution by hand); turn through three ~s dreje tre omgange; axis of ~ omdrejningsakse; drejeakse; body of ~ omdrejningslegeme; rotationslegeme; direction of ~ drejeretning; omdrejningsretning; motion of ~ roterende bevægelse; number of ~s omdrejningstal; omløbstal; drejetal; rate of ~ omdrejningshastighed; solid of ~ omdrejningslegeme; speed of ~ omløbshastighed; ~s per minute omdrejningstal; drejetal.
Så det kan faktisk godt bruges i denne sammenhæng !!!
Hey, ville bare lige sige at jeg har sådan en strømforsyning.. om det er et eller 2 skal jeg ikke kunne sige.. det er nok en 1'er. Den har da fungeret meget fint og MEGET lydløst. (i kan kigge på min profil for at se hvor meget strøm jeg tapper sdaån cirka. I kan ikke regne med vcoren. Den er på ca 1,75) Så #8.. prøv måske at kigge efter version 1. Den er super! he he.. måske ikke så relevant da det er version2 vis snakker om :l
hvis man læser noget på engelsk i mekanisk sammenhæng, vil man se at revolutions for det meste bruges... især i skibssammenhæng siger man "revs" fremfor rpm...
#5 Der var vidst nogle af version 1, der ikke havde kontakten... Min har den dog også, og den understøtter nu også både 120v. og 230v. Eller det vil sige at dens forsynings range strækker sig fra 100 - 240v.
#13 Okay okay... Forkert ordvalg! Jeg ville sq da bare sige at jeg personligt fandt den rimelig støjsvag! Ville da være synd hvis et dansk firma gik neden om og hjem! I sær når de laver så gode PSU'er.
Og så da lige et link til en artikel om Version 1: www.tweakup.dk/article/185/dk ... Hehe jeg kommer desvære også til at besøge "fjendens" sider :00 ............... :e