Mht til strømforbrug så demonstrerer onkel Tom at 9800XT allerede trækker ligeså meget som et 6800U - så det kan jo være et fedt - altså kan din maskine trække et Ati9800 kort, så kan det også trække et 6800U.
Som NoNig og andre har været inde på så ser vi vel først den rigtige kvali-vare når driverne er blevet trimmet. Med trimmet mener jeg ikke 3DMark optimering, men performance og IQ.
Men det er da forrygende at der kan games i 1600 x 1200 med samme hastighed som i 1024 x 768 og så med noget skrald på AA & AF - det har fandme knapt været tilfældet til dato.
-> Lars, jamen jeg glæder mig da på dine vegne - så kører spiralen igen - og er begyndt at finde hagesmækken frem til det tidspunkt hvor der kommer en OK CPU i røveren af den - så får vores top 100 lister et gab af dimensioner mellem Top 10 og resten.
Ser også frem til at Ati får deres på banen - ikke mindst fordi det kommer til at presse priserne på 5900 og 9800 kortene, som jeg varmt kan anbefale til dagens spil - så de der fortsat tøffer med et 440MX kan få lidt fart på, men også fordi vi så kan se hvad det er de to kombattanter virkelig kan, og hvor niveauet virkelig kommer til at ligge.
Men noget af et kvantespring - hatten af for nVidia (indtil videre)
Tomgun