Alle keytronics keyboards er bygget på den samme knap-teknologi, så jeg kan ikke forstå hvis man synes at nogle af deres produkter er gode og andre dårlige. Det virker mærkeligt.
Jeg har lige selv købt et Keytronic KT2001Pro Black - et dejligt keyboard at taste på, og så er der ikke alle de lamme genvejstaster og jeg skal gi' dig. Standard windows keyboard, solidt og dejligt at trykke på. Følingen af keyboardet er langt bedre end fx Logitech's Deluxe Access osv. Den plastikfornemmelse på Logitech's keyboards er så klam, den er jeg heldigvis færdig med. Der er kun 1 ulempe ved at købe et Black Keytronic, og det er at mærkerne på knapperne nemt bliver slidt op, ihvertfald kan jeg allerede tydeligt se at mit keyboard har været brugt i lidt over en uges tid - deres beige keyboards har ikke dette problem.
Jeg har tidligere haft Keytronic KT2001 keyboardet, og det var det bedste keyboard jeg har haft - KT2001Pro (det jeg lige har købt) er lige så godt, men designet er lidt anderledes, kanterne er mere runde osv - det kan betyde noget for nogen, mens andre er ligeglade.
Jeg ville helt klart anbefale Keytronic, det er et keyboard hvor man ved at man har trykket på knappen! :e (ikke pga. lyden, men pga. fornemmelsen)
Mvh. Uffe