Hey all.... (se min rang) :x
Nå, men endnu engang vil jeg på crew OC's vegne takke alle jer som vil sparke penge efter siden, da det helt klart viser jeres interesse for den.
Vi har jo mange gange takket "nej" til tilbuddet, men det bliver jo ved med at komme op og vende.
Status på vores server:
Der er intet problem med serveren HW mæssigt, og vi vil (næsten) lægge hovedet på blokken og sige, at den XEON maskine ikke gør nogen forskel overhovedet.
Ej heller er det forbindelsen der giver problemer, det er koden.
Som sagt holder vi et større programmør møde i starten af næste måned (ikke sidst i denne), hvor der bliver kigget på en langsigtet og holdbar løsning.
Inden udgangen af denne måned, skulle der også gerne ske et par småting med serveren. Det har vist sig at databasen æder det hele, og simpelthen trækker livet ud af serveren.
Lige nu kører maskinen på et AOpen nForce2 kort, med en XP2000 (mener jeg), 1GB HyperX PC4000 reg. RAM samt et par 30GB IDE diske...
(Dette er så vidt jeg husker... er sq ik helt sikker)
Vi har så også en DUAL MP1800 maskine stående, med 1GB (et eller andet) RAM, 2 stk. 9GB SCSI diske.
(Jeg kan ikke huske mere om denne maskine da den ikke bliver brugt.)
Planen er at vi inden 1 Maj, kan koble de to maskiner sammen, og så køre web-server på IDE maskinen, og installere databasen på SCSI maskinen.
Det vil hjælpe en lille bitte smule, om ikke andet så med stabiliteten, men alt i alt, så bunder det hele i kodningen desværre. :00