Tja, det er sørgelig når sådan noget sker og det er efterhånden alt for tit det sker.
TDC praler med at have danmarks største support afdeling, det kan også sagtens være de har det, men jeg er sikker på at den "store" support afd. ikke er oprettet for at give support, men udelukkende for at folk kan blive smidt rundt i systemet.
TDC har faktisk præsteret at bilde mig ind at INGEN teknikere i organisationen har en mobil telefon, det benytter de ikke, så sagde jeg "HAHA..bette dame og den regner du med jeg køber ?? I er DKs største Teleselskab og så vil du bilde mig ind at INGEN af jeres teknikere har en mobil telefon ??"
Nææ...TDC kan lære noget af Cybercity, deres supportere har styr på sagerne og støder de på et problem de ikke kan fikse, så kan man snakke med én af deres langhårede teknikere som med garanti kan løse det problem.
Jeg har svoret at jeg aldrig, direkte, vil have noget med TDC at gøre, hvilket den dag idag betyder jeg ikke har fastnet telefon. De har simpelthen fucket FOR meget op til jeg gider at have noget med dem at gøre.
9 ud af de 10 ADSL linie jeg har sat op, fra TDC, har der været problemer med før, under og efter opsætningen.
Det skal her tilsidst nævnes er ovenstående kommentare er sagt udelukkende med den private "hat" på.