Elitebruger
Tilføjet:
15-04-2004 23:30:35
Svar/Indlæg:
4120/115
Jeg har lige smidt en ny disk i min computer, og self. også installeret winXP igen... Men jeg synes sku engang imellem den genstarter af sig selv fuldstædigt uprovokeret :l Det eneste jeg lige har kunnet komme på det skulle være, er den nye disk, men den har jeg skannet på alle leder og kanter, og der er umiddelbart ikke noget ivejen med den. Men så sidder jeg lige og gennemgår alt softwaren, og det eneste jeg kan komme på, som ikke lige precis er som jeg plejer at installere i mine computere, er Winamp5, jeg plejer ellers altid at bruger ver. 2.x, men er der andre der har oplevet at 5'eren skulle være ustabil?
Den gjorde det også før jeg installerede den nye samling updates fra windows update, så jeg tror ikke på det har noget at gøre med dem, og desuden køre de også uden problemer på mine andre computere...
Og hvis jeg selv skal sige det, så er selve XP sat nogenlunde optimalt op! Og jeg har brugt de samme drivere osv. som jeg plejer, og det har heller ikke noget med køling e.lign. at gøre!