24# okay, nicer, kunne være man sku prøve?
25# okay,
hmm en Panaflo 28db, det er jo liiidt skummelt at de sætter en 28db blæser PÅ et profil med masser af modtsnad, og kalder den for 21db høhø, sku mere være 35 så :D
26# Ja og det er i grunden RET underligt, når de KUN sku larme 12db ikk? hehe
27# ja har sat en 19db@7v i min fars pc, og den kan stadig SVAGT høres, men hans kabinet er også lyddæmpet på alle sider.
men på trods af de sku være så vildt balanceret osv (papst) så synes jeg nu stadig de går meget i kabinettet i sær sådan 2 19db der som jeg har i det nye tilfælde her..
Det med forskellige tonelejer, er jo bla. derfor man også vælger store blæserer, fordi jeg vil langt hellerer have min Pc kommer med en svag BRUUUUM, end en svag HVIIIIIIIIIIIN såsom mange grafik kort, og stock kølere kommer med..
LOL de lyserrøde blæserer mig og 18# snakker om, det ER sku netop de xp-cooler, og xinruilian, har en xinruilian, og 3 xp.cooler, se det var et RET interasant ting, dog vibrerer dem jeg har dog ikke så meget som du beskriver, men de losser en del luft af forhold til larmen,
MEN vi skal stadig (for ikk svine papst for meget til høhø) så er papst sikkert bedre i alle situationer hvor der er modtsand foran blæseren...