Elsker mandens elektro-tekniske evner... tænk at hardware modde en AMD64 til at kunne benytte Canterwood chipsæt!! Det vil jeg også kunne!! (frem med loddekolben og så prøver vi lige...)
*LOL* Han må ha været fuld da han lavede den profil. Der er jo ik ret meget af det der passer!
En AMD 64'er på et IC7 board? 4x512MB Ram = 3GB? 3200MHz std. clock? OC'et til 6750MHz? 2grader Load og -46grader Idle med vandkøling? og så ved 2,1VCore? PC4200 std 243MHz? oc'et til 301MHz? Hvordan kan man det når FSB'en ligger på 285? Skærmen ser mig også noget vild ud... men ok.. det kunne jo være vha. en projektor.
Jeg ved ikke om det er med vilje at de unge mennesker der har siddet og drømt, med vilje har dømt denne aldrende mand på 58 til den visse død - men Zemetery (Cemetery = Kirkegård)
Jeg har ellers hørt at det er muligt at clocke AMD64 til over 6Ghz. når man smider dem på et Abit IC7max3. lisom man samtidig for 50% mere ram, med samme stunt!
#25 LOL for at han skal tage pis på mig skal han JO sjovt nok have mig til at tro på det.. hvis du ikke kan se på mine posts at jeg disser ham for VILDT ;) så må du lige læse igen..
Der er RIGTIGT mange sjove når man går listerne igennem.. vi har haft postet en masse i en tråd for ikke så længe siden.. men der er mange der er helt gode.. også med comparelinks der ikke lige virker eller bare peger på noget andet end det der står i profilen.. men der er "heldigvis" også en del der bare er far out! :e