Hmm Hamilton du er 13 år .. Og eftersom at du vil starte en clan, så skal du vel være CL ??
Og jeg har kun dårlige erfaringer med 13 årige, så seriøst klan kan det ikke være.
Normalt kan 13 årige ikke finde ud af at styre deres sprog når det ikke lige går efter deres hoved, og jeg tror altså ikke du er et særtilfælde som ikke er sådan.
Hvis du lægger mærke til det, så er de fleste seriøse gamere over 15 år, og mange klaner vil ikke engang ha nogen under 18 med - hvilket er til at forstå.
Mange yngre har det sådan, at hvis der opstår stridigheder, så i stedet for at prøve at løse problemet, så skrider de fra clanen - det sker meget sjældent med ældre gamere (over 18).
Med overstående vil jeg opfordre dig til at spille et par år mere CS, bare FFA, og så ellers derefter kan du prøve noget lidt mere seriøst.
Og hvis du ydermere vil ha en seriøs klan, så skal du/i ha sponsorer til fx CW server og Ventrilo, og det er sjældent nogen gider sponsere en 13 årig, netop fordi de ved at der er meget lidt seriøsitet i det.
Ved ikke om du kan bruge det til noget :)