Superbruger
Tilføjet:
16-04-2004 18:53:06
Svar/Indlæg:
366/304
Har lige fået smadret min WD 160 gb disk, da et af sata stikkene bag på disken faldte af. Ville have shg.dk til at kigge på den, det ville de dog ikke så længe drevet var fysisk beskadiget?! Nå, gider ikke at diskutere med dem og beslutter mig for at sende det til western digital, da de nok er mere fornuftige end shg.
Inde på western digitals hjemmeside kan man oprette en såkaldt RMA Advanced product replacement sag, hvor WD så først sender et drev til dig, når du så har modtaget drevet, så skal du sende dit defekte drev retur. For at det hele kan lade sig gøre, hæver de diskens værdi på din konto, og sætter dem tilbage når disken er blevet erklæret beskadiget.
Nogen af jer der har prøvet det? Og hvordan kan jeg vide om de vil erstatte mit drev eller ej? Selvfølgelig håber jeg de vil det, men de kan jo også ligeså godt beholde mine penge.