PCFocus = Uorginaseret rod!

Hyggehjørnet d.  16. april. 2004, skrevet af EQuiNoX
Vist: 366 gange.

EQuiNoX

Superbruger
Tilføjet:
16-04-2004 21:43:47
Svar/Indlæg:
62/11
jeg er normalt ikke typen som beklager mig.

[B]Men[/B]

min tålmodighed er seriøst løbet ud.

jeg bestilte for nu 3 uger siden:

1 stk asrock p4 bundkort
2 stk d-link 604 routere
2 stk papst 12db blæsere
1 stk codagen hvidt standard kabinet

til en samlet pris på ca 1500 kr.

det skal dog lige siges at routerne og bundkortet var i rest ordre, og de regnede med 4 dage så ville jeg have dem.

fair nok tænker jeg og bestiller.
tingene er til lidt forskellige folk, bundkort til min chefs pc (han havde været så dum at købe en med et dårligt ECS bundkort.

1 stk router og kabinet til svigerforældrene, så jeg kunne samle alle de dele jeg har liggende til deres nye pc.

og resten til mig.

der går så 5 dage og har ikke hørt fra dem, så jeg skriver ind til firmaet. (fredag)

[B]svar[/B]
[I]de er ikke kommet på lager, men skulle kunne afsendes tirsdag eller onsdag næste uge.[/I]

fair nok tænker jeg, min chef står godt nok og mangler sin pc, men der kan jo ske små fejl.

jeg venter så igen forgæves, det bliver tirsdag, ingen besked på min mail om at varen er afsendt, og det samme om onsdagen.
nu er det jo så blevet påske, så der er jo lukket.

tirsdag i denne uge ringer jeg så ind igen, snakker med deres kundeservice, og han fortæller mig de har problemmer med at skaffe bundkortet hjem, men alt andet er på lager.
jeg står virkelig og mangler det bundkort ( min chef er blevet lettere olm.) så jeg aftaler med dem at de stryger bundkortet fra bestillingen (så jeg kan bestille hos shg.dk), og så sender mig de andre ting.

jeg bestiller det samme bundkort hos shg.dk, samme dag(tirsdag), og det ankommer så dagen efter ( min chef blev glad.) ( onsdag.)
men der er ingen pakke fra PCFocus.
jeg ringer til dem igen, taler med en anden medarbejder, som fortæller mig at den ikke er blevet afsendt fordi de ligepludselig ikke havde nok routere hjemme. ( kun 1 stk på lager)
men den skulle komme senere samme dag. (onsdag.)
det lyder så ok til mig, så jeg venter at få pakken torsdag.

det bliver torsdag, og gæt hvad der ikke kommer med posten ????
jeg ringer så igen, snakker med ham den første medarbejder:
han fortæller mig at pakken er blevet afsendt onsdag, men at de nogen gange har problemer med at pakken ligger en ekstra dag på posthuset før den bliver videre sendt.
*SUKKER DYBT* og siger ok, fodi så får jeg pakken om fredagen ( idag)

Gæt hvad der heller ikke kom med posten idag. ???
jeg ringer så igen. han syntes det er meget mærkeligt.
jeg ber om et TT nr. som siger at pakken slet ikke er registreret hos postdanmark endnu.
han lover så at efterlyse pakken, og ringe tilbage, for at fortælle mig hvad der sker.

jeg venter til klokken 16,45 med at ringe til dem igen ( deres tlf tid slutter klokken 17) får her fat i en 3 medarbejder, som fortæller mig at ham den anden gik hjem klokken 16,30.
og ved udover det faktisk ikke hvordan man rigtigt betjener deres system.

jeg skal nu vente til mandag med at få fat i dem ( ingen tlf tid om lørdagen)

[B]jeg ved ikke hvad i syntes, men jeg syntes det er ynkeligt af et proff firma at lave sådan en gang rod.
kan love for at det er sidste gang jeg handler med dem.[/B]

p.s. ikke første gang de har lavet et lignende nr. med mig.
[I]og angående information omkring din bestilling, så glem det, de har ikke tid til at give besked om forsinkelser, for det vil kræve en mand ansat i en fuldtids stilling.[/I]
[B]en besked jeg fik af hende jeg snakkede med onsdag.[/B]

mvh. Equinox

[I]BTW: syntes selv at jeg har kontrolleret mit sprog i denne tråd, selvom jeg er rimmelig pissed[/I]. ?:(

Spiffen

Elitebruger
Tilføjet:
26-04-2004 10:51:07
Svar/Indlæg:
3162/78
Det er fanme nedern sådan noget der... hvor mange dage var det gået i alt der?

og var det på dankort siden du ik opgiver den og betiller et andet sted

EQuiNoX

Superbruger
Tilføjet:
06-05-2004 09:59:13
Svar/Indlæg:
62/11
der gik ca. 4 uger før jeg modtog mine vare, og ja det var på dankort.

grunden til jeg holdte ved så lang tid var mest fordi det var det eneste sted de havde alle de ting til en ok pris.