Bærehåndtag til alukabinet

Case-modding d.  16. april. 2004, skrevet af System
Vist: 308 gange.

System
 
Overclocker
Tilføjet:
16-04-2004 22:02:28
Svar/Indlæg:
0/11005
Har lige skiftet kabinet til et Anten P160
http://www.antec-inc.com/us/pr...

Inden i:



Jeg kan have fundet et bærehåndtag hertil, og det er nok ikke det store problem. Det skal blot være et massivt et, hvor håndtaget "ligger" nede i en "skål" også klapper op når man tager fat i det..

Men mit problem/frygt er at når det bliver monteret og alt hardware kommer på plads, så vil det hele veje så meget, at toppladen måske vil bukke lidt pga vægten.. Noget som nogle har prøvet ?

epi^zepto
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-04-2004 22:12:01
Svar/Indlæg:
3329/182
Jeg kender ikke til dine tekniske færdigheder, men det er jo muligt at afstive toppladen. F.eks. ved at indlægge nogle jernelementer og evt. lodde/skrue skidtet fast for at stabilisere...

Men ellers er de fleste casehandles vel lavet sådan at de tager ved godt ude i siden, hvor kabinettet er rimelig stabilt... :00



RainMaker
 
Superbruger
Tilføjet:
16-04-2004 22:12:48
Svar/Indlæg:
637/15
et par gode spændskiver af de store modeller..
så du fordeler trykket ud over et så stort areal som mulig.. ellers kan du hvis du ingen liv har, lave en plade (1-2mm aluminium) som kan ligge oppe i toppen af kabinettet.. (så den ligger op af toppen, totalt klinet fast..skal være lidt mindre end de yndre mål), og så bore hullerne ned gennem toppen af kabinettet, og ned gennem den her plade.. så kan du ellers bare spænde til med en møtrik, så hiver du det INGEN steder... en mindre model kan også bruges ;)



epi^zepto
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-04-2004 22:20:25
Svar/Indlæg:
3329/182
#3 No problem - jeg kunne faktisk godt tænke mig at vide hvad dit resultat bliver da jeg måske også selv kunne bruge et par casehandles i min egen maskine, men selvfølgelig heller ikke ønsker at (vold)skamfere mit kabinet.....



Coctail
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-04-2004 22:28:56
Svar/Indlæg:
2353/24
du kan også lave en et stykke fladjern, hvori du har boret ligeså mange huller i som der skal sættes bolte igennem håndtaget.

hvis du så er smart så laver du gevind i istedet for kun hullerne, da du så ikke skal have en irreterende møtrik på undersiden.

håber du forstår hvad jeg mener, ellers må du sige til, da jeg så laver en tegning over det.