JA det optimale ville nok være en normal størrelse kumme fryser, hvor man har sin køling nede i.
der kunne man så diskutere om man skulle have f.eks. 2 radiatorer, med syge blæsere på.
Eller om man skulle bruge 10-20 meter kobberrør (ved ikke hvor meget der er nødvendigt) som man bukker rundet nede i fryseren, som så fungerer som en stor radiator.
Fordelen ved radiatorerne er, at de er effektive og ikke fylder så meget, men hvis man har 2 eller flere, er man nok tæt på at skulle have en større pumpe eller en extra pumpe.
Det kunne man så undgå hvis man brugte kobberrør, da der nok ville være bedre flow gennem disse, pga. mere runde hjørner (eller noget) :P
man kunne så også ha et lille reservoir der nede på f.eks. 10 liter, men nok placere det efter selve kølingen. Jeg tror ikke det vil være nok med et reservoir alene, da 10 liter måske ville blive varmet op efter x antal timer (dog ikke noget jeg kan bevise). Men en lille smule køling ville nok være optimalt foran et reservoir.
helt sikkert noget jeg ville prøve hvis jeg havde en extra fryser i baglommen jeg ikke skulle bruge... ;)