Wtf? OCZ Ultra 5 er klart bedre.. Der er ligesaa meget soelvoxid i som as5.. Det er bare ikke stroemfoerende.. som Arctic Silver er.. Dvs AMD + AS5 = toast.. :D
øhm ved ikke, jeg er ikke fysik expert e.lign. Men hvis der også er 99% sølv i OCZ Ultra 5, er det så ikke også elektrisk ledende?, men altså hvis man bare lader vær med at fyrer det ud over det hele burde der jo ikke kunne ske noget ;)
Det er noget værre lort, og du risikerer sgu at ødelægge din CPU .. Det er så klisteret at det holder fast i CPUen, så godt at den trækker CPUen med ud af soklen !!
Det holdte endda så godt fast på min AMD64 at den trak den med ud af soklen .. Og den har også gjort det med min ny-byttede P4 2.4Ghz... Der røg HS'en af :(
#8 Jeg har brugt både AS3 og AS5 på talrige AMD-systemer, og den eneste bivirkning ved det er, at jeg har fået er en sk... god køling. Vi taler flere grader i forhold til det no-name snask som ofte følger med diverse kølere.
Der er også af og til smuttet en klat ned på selve mountpladen udenom CPU-kernen. Selvfølgelig blev det renset af straks og det har aldrig givet problemer.
Så jeg kunne ikke drømme om at bruge andet - hverken til AMD eller Intel. 8)
Ceramique er især go' til sub zero cooling. Når man tænker på konsistensen Céramique har når man påfører den, så overrasker det ikke mig at det har den i #15 nævnte virkning:
"During the system's initial use, the heat from the CPU lowers the viscosity of the compound to enhance the filling of the microscopic valleys and ensure a minimum bond line between the heatsink and the CPU core. Then the compound thickens slightly over the next 100 to 300 hours of use to its final consistency designed for long-term stability."