Overclocker
Tilføjet:
18-04-2004 08:19:50
Svar/Indlæg:
0/11005
Hola folkens. :)
Nu har jeg siddet hele natten .. Og jeg fatter det virkelig ikke. Tiden er inde til et desperat forum indlæg! :)
Jeg har længe været træt af at jeg ikke har udnyttet min maskine fuldt ud .. For nylig investerede jeg endelig i noget ordentlig køling, så CPU'en ikke konstant var på 60C" ved idle (Ja, det er sindsygt!)
For at være ærlig, har jeg ikk den vilde forstand på OC. Har forgæves siddet og prøvet mig frem, og den kommer da også snildt op på 3Ghz fx., men så går w2k fuldstændig amok, eller så nægter maskinen at boote.
Mit spørgsmål er, set ud fra mine specs, hvad vil de mest optimale settings være? På nuværende tidspunkt, er CPU'en 40 grader ved idle, 46 ved full.
Samtidig, har jeg fået lange løg og grå hår over at jeg ikke kan ændre min FBS!? Den be'r mig om at sætte JumperFree mode til, men hvor?! Har intet kunne finde om det på google, etc. Bios er opdateret til 1007, hvilket er den nyeste.
Håber nogle har lidt mod på at være med til at misbruge min maskine .. Men vær lidt blid .. Ikke for meget, men .. Vil gerne kunne bruge den om et par dage stadigvæk ;)