-> #80
?:(
Fair...
-> Alle
Jeg ved bare ikke hvor kollektivt det er med to parties. Hvis folk fra hele Norden kan samles i Aars, hvorfor pokker skulle vi fra oc.dk ikke kunne samles i lille DK? ?:(
Jeg vil ikke frakende mig et ansvar eller sådan noget. Men et arrangement af denne kaliber står uden for min formåen, jeg har simpelthen ikke kontakterne til det... :l
Derfor ville jeg høre om folk ikke kunne være med på, at vi fik nogle som har styr på den her slags ting, til at ordne det for os. Og så må vi jo betale det det koster...
Jeg tror også at det skal ligge omkring sommerferien, af den simple grund: Der tror jeg de fleste har tid.
Der er ikke noget problem for mig i at komme til KBH, men jeg ved også, at der er brugere herinde som ikke er så godt stillede når det kommer til transport. Så derfor ville en central lokation måske være at foretrække... eller: Det sted, hvor prisen er mest fair for de fleste.
Ang. haller, så skal der dælme være godt med udluftning. Sommervarme (om det er muligt), en masse computere, fesen luft osv. osv. kombineret, er ikke hvad jeg vil betegne som sundt arbejdsmiljø. Derfor skal der jo nok være noget udluftning/ventilation.
Vi kan jo også nok blive enige om, at der nok skal være en form for opkobling til internettet, osv. osv.
- Mht. det at sove. Jeg tror sgu ikke at jeg tør gå fra min computer. Man ved aldrig hvad sådan nogle DDR-folk kan finde på, i skindsyge, over for en så lækker computer som min.... hvis den da overhovedet kan slæbes med :l