jeg regner heller ikke theinquirers nyheder for noget. Men uden rygter, var der intet market. Og jeg kan lide at læse theinquirer. Det er rygter, men det går jo ik ud over nogle, andet end vi måske får nyhederne før de selv ville ud med dem.
Mit bedste kort til dato er Voodoo5 5500AGP. Jeg blev svært skuffet da jeg måtte gå over til Hercules 3Dprophet8500. Antialasingen var grusom, og ik nok med at den var grim, den var så langsom at man ikke kunne spille med den. Kortet kørte til gengæld stabilt, men slet ikke så flot og jævnt som mit gamle Voodoo5 5500AGP. Jeg havde bare ikke lyst til det mere, da nye spil begyndt at fucke grafikken op. Nu har jeg så et ristet Hercules 3Dprophet9800.. Og jeg overvejer til gengæld at gå tilbage til nVidia. Da jeg synes at ATi's kort har været underlige. De er nok hurtige og giver flot grafik, men de har aldrig været så gode at bruge som mine 3dfx-kort. indstillinger bliver ikke slået til, eller bliver automatisk slået fra. Jeg synes ik at ATi-kortene virker, når de skal. Men det ved jeg heller ikke om nVidia's gør??