Hvis du skal overclocke er et Abit/Epox bundkort nok at foretrække... deres overclockings evner er garanteret...
Hvis du dog ikke skal overclocke, eller kun lidt så kan du sagtens nøjes med dette mobo... bemærk dog at du på ingen måde er garanteret nogen form for overclockings evne med det mobo, men hvis du er lidt heldig såe...
Har ikke nogen personlige erfaringer med det, men tror dog at det skulle være ok...
jeg har efterhånden kun arbejdet med Epox bundkort og de er altså ganske taknemmelige og nemme arbejde med... det lille display der viser et nummer er genialt, slå op i manualen og find fejlen og ret den... istedet for at gætte... kan være andre bundkort også har det, men rart er det
Jeg kan bare ikke lide at DFI har sløjfet de fire huller omkring CPU soklen... der vinker vi i al fald forvel til store køleprofiler og vandkølehoveder...
#10 Hvis de ikke har de 4 huller omkring soklen syndes jeg det er underlige at jeg kan smide en Zalman 7000A-cu på mit. :D Det er DFI Lanparty NF2 Ultra der ikke har og NF2 Ultra B der har.
Jeg har ikke haft nogen probs med det bundkort, har faktisk fået min maskine til at køre 2395 med de ram jeg har nu :e Det eneste man kan sige er at du ikke kan give dine ram over 3 volt :l Men ellers et fint kort