hej, for nyligt købte jeg et pinnacle PCTVpro kort brugt. men sælger (dette er på ingen måde en "sælger flaming tråd") havde ikke den cd der fulgte med. derfor har jeg downloaded de drivere og programmer jeg nu kunne finde på pinnacle's side: http://www.pinnaclesys.com/doc... men desværre viser det sig at man skal have en tidligere version installeret for at benytte denne driver sammen med et PCTVpro kort. jeg har prøvet alligevel og det resulteres i at kortet kun registreres med PCTV rave funktionerne..
hvordan får jeg fat i en tidligere version af driveren/programmet ? er der nogle derud som har en og kan hjælpe mig? programmet hedder vist nok PCTV vision
Jeg tror det kommer an på hvor gammel kortet er. Jeg kunne ikke bruge pro funktioner med den nye driver selvom jeg havde den driver der fulgte med kortet installert pga driveren (/kortet?) var for gammelt.
Så jeg har købt ShowShifter og det har jeg ikke fortrudt. Det understøtter optagelse i divx + at den nyeste version også understøtter radio. Den har også en betydeligt laver cpu brug end pinnacle softwaren.
faktisk er jeg ret ligeglad om det er version 5.2 el 5.5 jeg har, jeg vil bare gerne have det kort jeg lige har købt til at fungere. #1har du tilfældigvis den originale cd til det pinnacle kort du havde?eller er der andre derud der har en de ikke bruger?
Jeg har også forsøgt mig med ShowShifter, og kan ikke få min fjernbetjening til at virke. Så hvis #4 har en opskrift til PC TV Pro, må du gerne poste det :)