Så har jeg fået skidtet installeret og må jo hellere dele mine erfaringer med jer.
Til at starte med prøvede jeg at skille hele skidtet ad - hvorfor ?:( tjahh aner det ikke. Men det kan altså ikke tilrådes.
Back to business...
Fik den monteret på HD - nemt 8)
Sad så og spekulerede på hvordan fanden jeg skulle få plads til den i et 3½" drev x( lige meget hvad jeg prøvede kunne den ikke være der. Efter et par minutter besluttede jeg mig for at læse brugsanvisningen. Og så var det jeg fik øjnene op for at den skulle sidde i 5.25" drev. DOOOOH :x ok, godt nok er jeg træt, men alligevel.
Nå, næste udfordring. Der manglede ca. en centimeter i at den kunne sidde der. Hvad tænkte jeg??? Og så var det jo at jeg kom i tanke om de der kære "drevskubbere" - i mangel af bedre ord :00 som Chieftec bruger. Ind i skabet og finde et par stykker frem, montere dem - og vupti. Ind røg skidtet. Nu sidder det så der og ser pænt ud.
Umiddelbart har det hjulpet væsentligt på støjen. Der er slet ikke den "hylen" fra HD som der var før. Så succes :)
Noget af det jeg har lært er: vær vågen når man roder med pc
Har man 2 harddiske, så køb 2 HD kølere på samme tid. Og endelig, tag lige og mål op hvor langt dit IDE kabel er, måske skal du bruge et der er et nummer længere når nu man flytter HD. Det skal jeg i hvert fald.
Tak for hjælp/inspiration til jer der svarede :f