Elitebruger
Tilføjet:
22-04-2004 16:07:32
Svar/Indlæg:
1503/128
Hej folkens,
Har gået og spekuleret og tænkt, og er kommet frem til følgende:
Jeg nægter at tro på at serveren som OC.dk er for langsom. HOL havde i sin tid en meget langsommere server, som trak siden meget bedre end OC bliver det nu. Det må være noget i selve koden der bare overhovedet ikke fungerer - eller er jeg den eneste der er af denne opfattelse?
Ligger der et eller andet i kulissen, som både bliver brugt af HT og OC? For HT er jo lige så langsom (næsten) som OC er, og der er efterhånden skiftet host så meget, at det heller ikke kan være her problemet ligger...
Hvad med at prøve noget altomfattende, og simpelthen slå alle ekstrafeatures fra, og så derefter slå dem til éen ad gangen for at finde ud af om der er en af dem der ligger og laver ballade?
For øvrigt! Jeg kan huske at siden fik en BETYDELIG forbedring i hastigheden, da funktionen med "sidst set" blev slået fra - men den er nu slået til igen?!?
Der må være noget der kan gøres... Jeg aner ikke hvad der bliver gjort for det, men det ser umiddelbart ud til at det enten ikke er nok, eller at det bare ikke virker :l