Hey.. jeg har lige fået mit nye Radeon 9700 ind af døren i dag... jeg sletter mine gamle nvidia drivere med Driver cleaner... da jeg sætter det nye kort i og vil installere får jeg denne meddelse: Installations progeammet kunne ikke indstallere slærm driveren.... prøv at installere en standard skærm driver før du prøver igen
genstart og lad winsovs installere en standart driver, derefter kan du installere de nye drivere, det samme oplevede jeg da jeg skulle installere catalyst 4.3
Haha.. er i godt humør :P bare installer en stand. skærm og så gå ind på www.ati.com og download den nyeste version at Catalyst. Lidt ligesom Petter1979 siger.
hvis du har win xp, højreclick på "denne computer" > "administrer" > "Enhedshåndtering" > "Skærmkort" og fjern den driver der er installeret nuværende, så genstart, så skulle windows selv gerne installere en standart driver ved næste reboot.
nu har jeg fået installeret standard skærm kort driver... men nu kommer denne besked: denne skærmdriver er ikke kombitabel med en eller flere af systemets skærm adaptere
Som jeg forstår på installationsprogrammet, så beder den dig at installere en standart skærm(monitor) driver.
Hvis du højreclickker på skrivetbordet så > egenskaber > indstillinger > avanceret > skærm > så kommer info omkring skærmen frem, hvis du ved lige hvad præcis din skærm hedder prøv at finde driveren i windows installationen. Og installere den.