bluetoothheadset vs. skype samtaleprogram

Diverse d.  24. april. 2004, skrevet af System
Vist: 293 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
24-04-2004 22:59:24
Svar/Indlæg:
0/11005
Hejsa.....

Jeg har en bærbar computer, men den har ikke mikrofon og bluetooth, skideærgeligt når man vil bruge Skype til snakke med.... men sådan er det

Men jeg har været nede og købe en Bluetooth USB Dongle og et logitech mobile headset så jeg kunne bruge denne kombination til Skype.
Der følger et program med til den bluetooth Dongle, det har jeg inst. og så skal man søge efter enheder og der finder den også headsettet og det hele. Men så er problemet bare at den fungere når jeg så åbner for Skype.
Desuden kommer programmet med en meddelelse om at den ikke kan oprette kontakt med enheden.

Jeg er frygtelig skuffet, da ham som solgtes skidtet til mig sagde at det ville fungere...

Er der nogen som evt. har nogle gode forslag til hvad jeg kan foretage mig for at få det til at virke? eller om jeg bare skal levere det tilbage - så sig frem...

Med venlig hilsen

Simon
Bam4k

Superbruger
Tilføjet:
24-04-2004 23:28:51
Svar/Indlæg:
685/107
Bare nup din kvittering og smut ned til manden der solgte dig sættet og sig det ikke virker, og bed om et sæt til pc?

Det ville jeg ihvertfald have gjort

TroelsOlesen

Elitebruger
Tilføjet:
25-04-2004 01:19:52
Svar/Indlæg:
1996/65
Jeg har sådan et logitech bluetooth headsæt ... og det bruger jeg sammen med mit logitech Desktop MX med bluetooth...

En af de ting som undrede mig omkring headsættet ... var at man skunne intaste en pin kode for at kunne forbinde headsættet til computeren ...

Såe jeg læste i headsæt manualen ... og der stod at pin koden er 0000 .... Jeg ved ikke om det hjælper dig ... men headsættet understytter standard Bluetooth v1.1 ... og det tror jeg også din usb ting gør ... såe det skulle være muligt få det forbundet sammen, hvis softwaren er rigtig ... !

Det skal foresten også lige siges at det headsæt ikke er verdens bedste (lyden i højtaleren er ikke alt for god, kan dog bruges til at høre tale) .. såe hvis du ikke kan få det til at virke ... og du kan få pengene igen ... så skal du ikke være ked af det ... !