Jeg skal bruge en god bios til min abit board.. med hensyn til fps / multiplier pt har jeg den nyeste .. er der nogen der ved om der er nogen der er bedre ?
D23 3DFire er en kannon BIOS den kan køre 10x multiplier på 230+ fsb, har kørt med tictac's BIOS'er i lang tid nu uden probs og de kører virkeligt godt de giver fx mere ram båndbrede!
#4 Jeg lagede også den D23 3DFire ind her den anden dag men er enlig lidt i tvivl om den overhovdet lagede den ind :l for syntes den ligner sig selv når den booter op skriver den : 03/24/2004-nvidia-nforce-6A61B1BC. Ska der stå det :i troede barer der ville stå noget som faks. ticcac eller noget i den stil :l
Der er noget med at hvis man flasher biosen med FlashMenu og den ikke har fyret biosen ind med det samme, så skal man lige ha' biosen resettet totalt, ved koble strømmen fra compen og tage bios batteriet ud og lade den stå en ½ times tid :i
ja ok det må jeg så lige prøve men sig mig lige hva ska der så stå når man booter op tictac eller hva. jeg slukede nu godt nok for strømmen reset bios og vendtede lige 5 min. men prøver da lige det andet ;)
ok takker men det hjalp nu ik må prøve på den gameldaws måde med flopy disk og flase den den vej igennem x( sry KoGeR|Max fordi jeg lige lånte din tråd ;)