Barebone shuttele ting

Diverse d.  27. april. 2004, skrevet af System
Vist: 336 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
27-04-2004 14:01:03
Svar/Indlæg:
0/11005
Nu har jeg læst en del reviews af nogle Barebones / shuttele pc's men jeg har ikke helt fattet grunden til disse pc'er (måske er jeg bare en hat ? ?:( )

nå men anyways.

det jeg kunne tænke mig at bruge en sådan maskine til var lidt ala video / media station. men der er jo mange af dem der hverken kommer noget vildere gfx eller tv in. fjernbetjæning osv.

Godt nok er jeg forvirret. meen jeg gider altså ikke og vente til næste uges afsnit.. :P
Jowls

Superbruger
Tilføjet:
27-04-2004 17:18:00
Svar/Indlæg:
1016/19
De er små - meget mindre end du tror, hvis ikke du har set en før - og de ser godt ud. Ligner ofte en naturlig del af et entertainment center, så de er populære hos folk, som ikke ønsker, at deres stue ligner et kontor eller et elektronik-værksted.

Alt efter hvilken du vælger, kan du få en særdeles kraftig maskine. Der findes en Shuttle til AMD-64, hvor du også godt kan putte et 9800 XT i, hvis du synes. Der findes mange forskellige.

Der er som regel kun mulighed for een HD, men hvis du smider en 250 Gbyte i, så løber du heller ikke tør på den front lige med det samme.

Så jeg kan sagtens se hvorfor de er populære. Hvorfor har jeg så ikke en?

Jeg synes ikke de er så gode til OC fordi man ofte er bundet til den køleløsning, der sidder i systemet, og desuden er der kun en begrænset mængde PSU-power til rådighed. Men hvis der på et tidspunkt kommer en Mega-Shuttle med indbygget Vapo, så hopper jeg sq også på... 8)