Jeg har købt 2 Muvo2 4gb Mp3 afspiller hos MyMusic.dk til 2358,- det er meget billig da de koster ca.2000,- stk. på EDBpriser.dk og hos MyMusic nu =1659,-! Spørgsmålet er så: skal de ikke sælge dem til mig til den pris der står på min ordre som er betalt med Dankort og hvor jeg har fået trans.nr på ?:( Det vil jeg mene at de skal :e
Ja jeg har købt 2 stk. til 2358,- En koster nu 1659,- hos dem! På edbpriser koster en ca.2000,- Skal jeg holde på at jeg vil ha dem til den pris eller hvad? Eller SKAL jeg ha dem til den pris? Jeg har ordrenr. Og Dankort trans. nr. fra dem på mail De skriver at jeg skal ringe i morgen.
Guld Tand her er hvad du kan gøre ringe og snakke med dem hvis de ikke går med på aftalen vil jeg hvis jeg var dig benytte mig af de 14 dages returet og få den anden person (gætter på at du købte 2 for at den anden var til en andne ok lød forvirende) til at bestille 2 stk hos samme forhandler..
ja derfor kan du jo stadigvæk levere dem tilbage og fortryde handlen og købe dem igen nogle dage efter og bare sige at du havde overvejet det meget igennem
Jeg har ikke fået dem endnu jeg tror at de har lavet en fejl det var for billigt 2358,- for 2 så de prøver nok at droppe ordren det nok derfor at de vil ha at jeg skal ringe til dem.
Hehe....det er vel bosscom som du køber dem hos i princippet ikke ? For de er nok de grummeste hustlere, købte engang 2 mp3 afspillere hos dem. Begge var gået i stykker. Den ene havde defekt print og den anden defekt CF kort. Så jeg kunne samle en som så kunne komme til at virke.
de har ret til at lade være med at hæve pengene og sende dig varen..... så får du slet ikke noget ud af det..
de har kun ret til at hæve 1659kr fra dit kort. Ellers skal de forespørge igen og således have et nyt transaktion nummer, hvor der er et andet beløb tilknyttet. (at der findes et transaktion# betyder ikke nødigvendigvis at pengene er blevet hævet.)
ja som #11 siger (er dog ikke sikker på 1000kr?). men man siger generalt at hvis det er en synlig fejl der er begået så har de lov til at rette denne og oplyse kunderne om dette.
jeg er ret sikker på at de ikke skal sælge dem til dig for 2358kr for 2 stk. og det er sikkert også derfor de vil snakke med dig om det. hvis du kigge på deres hp står der sikkert noget om at der tages forbehold for alt mulig man kan komme i tanke om.
der er hvis for mange i denne tråd der ikke har læst #0. :r
hmm bestilte for en uge siden 2 lidt ukval afspillere, bare for at ha noget i toget.. men de var gået i rest ordre så jeg fik 2 der var 1000 kr dyrere (dvs ny pris på 1500 kr) hver til samme pris så der sparede jeg lige 2k, var fanme en nice handel jeg lavede der syntes jeg
De har annulleret ordren ,så er den r-- vist barberet :e
Jeg har prøvet alt. Jeg har talt med forbrugerrådet ,jeg fik ret, men det vil M.M. s---- på, så gider jeg ikke mere. Jeg køber ikke noget hos den igen.