Jeg syntes også testen er rigtig god, dog kunne jeg godt tænke mig en tilsvarende test at Epox 8RDA3+ Nforce2 for jeg er sikker på, at der er langt flere der har dette bundbræt :)
AMD Engineer du burde vide bedre en at lægge harddisken på et plastik underlag :00 Selvom det havde været en antistatpose, så havde det stadig ikke været så smart.
#5 Sorry kunne ikke gøre det bedre, men som der står er det det yderste ben til højre når man ser ovenfra.
#4 Det er sådan en der ligger i de kasse hvor bundkortene ankommer, er det ikke ok? Jeg lagde den der af hensyn til rystelser. Det er sådan skumgummi agtig.
#6 så vidt jeg ved, så kan plastik godt lede strøm :) Selvf. an på så meget, men generalt kan det godt, og derfor er det ikke smart at lægge hardware på plastik og teste det er - det skal man gøre på en avis ;)
#11 Jeg har noget PSU i støbeskeen. men pga. meget arbejdspres i mit daglige arbejde er det på hold lidt endnu. Den bliver dog lavet da jeghar købt effekt modstande for en 4-500 kr :P
#13 enig, men desværre. Jeg er igang med en test af en luftkøler og jeg må indrømme jeg tror det er CPU der har været begrænsende i dette spil her. Om mit vandkøling havde hjulpet ved jeg ikke men jeg tror det.
Og ivørigt er det rigtig rart med den positive feedback på artiklerne!