Surfe, spille, Moviebox, music-box, lidt 3dgrafik, lidt programmering, IRC: Overclocking.dk @ Quakenet (lidt reklame) Music redigering... (fedt at smide en guitar til computeren og gå amok!!... eller det gør tøsen for mig :D) og ellers det løse... nååh ja... man skal jo ikke glemme alt det pr0n internettet giver os :e :e
Arbejder mest med Lyd (mixing/editing)... videoredigering ... og lidt billedbehandling ....
Men jeg bruger også maskinen til at surfe... se fjernsyn (TV-tuner er en dejlig ting)... spille en smule spil ... og så folder jeg selfølgelig for overclocking.dk... :e
bruger den mest til at surfe og spille lidt.....ups skal ikke glemme at jeg bruger meget tid på at teste og prøve forskelligt software..både windows og linux, Jeg kan slet ikke lade være :00
Gamer lidt, surfer og tager den med til LAN, så kan de andre savle lidt over den, kald den for en "potensforlænger" om du vil, men der er ikke noget så fedt som når teknik bliver banket til det yderste :e
Jeg er ved at bygge et nyt system (igen) og der skal moddes osv i mine nye dele så de kommer til at fremstå, flotte og forban.... hurtige :e :e
Websurfing Se tv på tv tunerkort, når jeg ikke lige gider gå ind i stuen. :00 Optage tvprogrammer. Billedredigering, når jeg tager billeder af mine projekter. Spil, i øjeblikket Battlefield Vietnam(1152x864 med fuld skrald), Heroes 2, Fallout 2, UFO
Spand 2: Pentium-S 133Mhz
Galme dos spil: Master of magic, Dune 2, Cavewars, Colonization, Civilization. ect.