Ingen dual monitor til mig..

Software d.  28. april. 2004, skrevet af System
Vist: 257 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
28-04-2004 01:07:49
Svar/Indlæg:
0/11005
x( kan ik få det til at funke :) det skulle se lidt lettere ud her
- har sat skærmen til i DVI udang osv. bruger Omega drivers kan det være derfor ? den anden skærm tænder ik engang... well... >:(

Riis

Elitebruger
Tilføjet:
28-04-2004 01:16:15
Svar/Indlæg:
4657/53
du kan da prøve og dl en driver hos ati og se om det er bedre.
efter hvad jeg kan se har den ikke kunne finde din anden skærm.

TroelsOlesen

Elitebruger
Tilføjet:
28-04-2004 01:19:09
Svar/Indlæg:
1996/65
Hvilke 2 skærme bruger du ... !??

bruger du 2 VGA skærme (med normale skærm stik) .. og så DVI adabtoren til at forbinde skærm 2 med... !??

eller har du en fladskærm ... og i den forbindelse ... er fladskærmen forbundet med DVI kabel til DVI stikket ... eller bruger du DVI->VGA adabtoren ... !??

Omegadriverene er bare modificierede catalyst drivere ... så de skulle ikke have nogen betydning ... !

omkring dit billede .. så skal det altså se ud som til venstre ... men når du har 2 skærme forbundet (2 vga skærme) ... så ændres YPbPr til en standard skærm .. !

Carpe^Diem

Elitebruger
Tilføjet:
28-04-2004 09:45:07
Svar/Indlæg:
1155/43
Well... jeg håber ikke at det er dette http://www.hwextreme.com/revie... :D

Har dog også set det med både RGB og DVI. Men jeg kan ikke finde noget review hvor de skriver noget som helst om dualhead! Dette tyder måske på at det kort ikke kan !

TroelsOlesen

Elitebruger
Tilføjet:
28-04-2004 15:43:44
Svar/Indlæg:
1996/65
#4 ... det lyder meget mærkeligt ... hvis du har forbundet skærm 1 til vga stikket ... og skærm 2 til DVI stikket (via adabtoren)...

Normalt når man har forbundet DVI adabtoren til grafikkortet ... så registere maskinen selv at den skal konvertere signalet til den port til vga ... så snart man trykker på advancerede indstillinger i skærm indstillings kontrol panelet ... !

En ting som måske kan gøre sig gældende kan være som Carpe-Diem nævner ... at du har et 8500LE kort ... såe det er slet ikke sikkert at der er mulighed for at køre dual screen ... ifølge Ati.com skulle 8500LE nemlig kun understytte CRT og TV-out...

http://www.ati.com/products/ra...

Men så er spørgsmået bare ... hvis kortet ser ud som dette her ...

Så skulle det være meget mærkeligt hvis der ikke var mulighed for at bruge DVI porten ... især hvis du har sådan en DVI->VGA adabtor, hvis den altså fulgte med kortet ... !?