Ikke i aften skat (så kan de lære det ) *gg*

Hyggehjørnet d.  28. april. 2004, skrevet af mikkelfrost
Vist: 327 gange.

mikkelfrost

Elitebruger
Tilføjet:
28-04-2004 11:07:44
Svar/Indlæg:
216/96

Jeg har aldrig rigtig fundet ud af hvorfor de seksuelle behov hos kvinder og mænd er SÅ forskellige. Jeg har heller aldrig kunnet se meningen med alt det der Venus og Mars snak. Hvorfor tænker mænd med deres hoved og kvinder
med deres hjerte:

En aften var jeg og konen på vej i seng. Og øøøh, safterne steg men hun sagde bare : "Jeg har ikke rigtig lyst i aften, jeg vil bare gerne ha', at du holder om mig".

Jeg sagde "Hvad?!!"

Hun fortsatte med de ord, som jeg og alle andre mænd på planeten hader. Hun forklarede at jeg ikke rigtig var på bølgelængde med hendes følelsesmæssige behov som kvinde. Jeg overvejede hvorfor hun så varmede op under mig, men indså at der intet ville ske den aften og gik i seng.

Ugen efter var vi på shoppingferie i London og endte selvfølgelig i Harrods. Jeg fulgte troligt med hende, mens hun prøvede 3 meget dyre sæt tøj. Hun kunne ikke bestemme sig for hvilket af dem hun skulle købe, så jeg bad hende tage alle tre. Hun fortæller så, at hun jo må have sko der matcher det nye tøj. Skoene hun fandt koste 1500,- kr parret, men jeg sagde bare OK.

Derefter fortsætte vi op i smykkeafdelingen, hvor hun falder for et par diamantøreringe. Hun var helt oppe og køre og ænsede mig efterhånden ikke.
Jeg tror hun testede mig, for hun bad også om en tennisketsjer - og hun spiller ikke engang tennis. Men jeg returnerede bare bolden og sagde "selvfølgelig, skat" Hun blev helt opstemt (på den rigtige måde) og I skulle ha' set hendes ansigt da hun sagde "Jeg er færdig, lad os gå til kassen og betale"

Jeg kunne næsten ikke holde mig, da vi stod ved kassen og jeg stille sagde: "Nej, skat. Jeg har egentlig slet ikke lyst til at købe alle disse ting". I skulle ha' set hendes fjæs....hun blev ligbleg. Jeg fortsatte "For at være ærlig, skat" Jeg ville bare ha' at du skulle holde disse ting et øjeblik" Og lige da hun gav mig "dræberblikket" og var på vej til at flå mig, tilføjede jeg "Du er ikke rigtig på bølgelængde med mine finansielle behov som mand"

Jeg regner med at jeg nok ikke får sex igen før engang i foråret 2007

Tonnilerche

Elitebruger
Tilføjet:
28-04-2004 12:31:01
Svar/Indlæg:
6052/189
hehe... sådan er kvinder sgu..

af samme grund har jeg heller ikke haft en kæreste endnu ( 18 år ), for jeg er sgu harcore inkarneret nørd. ingen skal bestemme hvornår eller hvordan skal være, og bruge mine penge..

er luddoven, er ved at blive halv-fed, og laver praktisk talt intet andet end at sidde foran skærmen, sove og æde... og så self et job...

HygZZ

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
29-04-2004 01:58:21
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #1

Ligner meget mit liv, tilføj så lige et stk. kvindemenneske :e

Silent

Skribent
Tilføjet: