Der kan i læse lidt om hva jeg har skrevet med forskellige mennesker om.
Men, jeg har altså de her store problemer, med at at min skærm den fryser i windows, og i spil lagger det... Jeg har en pentium 4 med 2.6 ghz, 1024 ddr ram, geforce 4 128 mb ram... så der burde slet ikke være problemer.. Jeg startede med at have windows XP, jeg skiftede drivere til mit gfx-kort, da man regner med at det er det når skærmen fryser.. Men nej, intet hjalp. Jeg har bestilt 2 kølere, som jeg kunne køle min pc med, da det kunne være det.. men den gør det stadig, trods temperature på omkring 20-30 på harddiske og 35 på motherboard... slet ikke store temperature..
Nå, blev mere desperat, jeg fik lavet en ram-tester.. men intet var galt med dem... Jeg prøvede at skifte til win 2000 PRO.. Der gik begyndte det så småt at gå fremad.. det laggede ikke i spil, men det frøs stadig meget i windows, og jeg kunne ikke gå fra eks, et spil og ud på skrivebordet, mens jeg spillede.. så restartede den af sig selv. Efterfølgende kom der en besked om at systemet var genoprettet efter en alvorlig fejl..
Jeg har nu installeret win XP igen, og formateret ALLE mine Harddiske, for hvis der nu skulle ligge noget som var noget skidt.. Men det er der stadig.. Hverken mig eller mine venner ved hva jeg mere kan gøre.. og heller ikke dem på eksperten åbenbart.. Så det mindste folk prøver på at hjælpe mig er jeg meget taknemmelig for..
I skal bare spørge mig om hva jeg har prøvt, eller om hva jeg skal gøre...